Често задавани
въпроси

Отговори за най-често срещаните въпроси от
нашите потребители.

01

Къде са разположени физически вашите сървъри?

Сървърите са разположени в дата центъра на "Telepoint", в град София, България.

02

Как мога да поръчам нает сървър?

След достигане до страницата на продукта на хостинг услугата, която желаете да поръчате и конфигурирате, натиснете бутона "Поръчайте сега", за да продължите с поръчката си.

03

Как мога да поръчам виртуален частен сървър(VPS)?

След достигане до страницата на продукта на хостинг услугата, която желаете да поръчате и конфигурирате, натиснете бутона "Поръчайте сега", за да продължите с поръчката си.

01

Предоставяте ли 24-часова поддръжка за клиенти?

Да, предоставяме техническа поддръжка и нашите ИТ експерти са на разположение 24 часа в денонощието,7 дни в седмицата, чрез чат, електронна поща и "тикет" система.

02

Имам ли гаранция за постоянна работа на сървъра "ъптайм"?

Гаранцията за това е 99%. Подробностите относно гаранцията за "ъптайм", могат да бъдат намерени в нашите Правила и Условия.

03

Каква е политиката за връщане?

Предлагаме 24-часова гаранция за връщане на парите, при условие че услугата, която трябва да бъде върната, не е използвана, злоупотребено с нея или не е налице нарушение на Общите условия.

04

Предоставяте ли поддръжка на други езици освен английски?

Да, нашият екип е готов да предостави подкрепа на български език.

01

Ако поръчам сървър от вас, ще ми помогнете ли да прехвърля моя уебсайт?

Да, стандартната миграция е включена. За специални заявки, моля, обсъдете с нашия екип за поддръжка!

02

Има ли такса за настройване на нает сървър?

Не, настройката на сървъра е безплатна.

03

Колко време отнема създаването на нает сървър?

В зависимост от сложността, отнема от 20 минути до 24 часа. Персонализираните поръчки, които в момента не са изброени, може да отнемат повече време. Моля, не се колебайте да обсъдите този въпрос с един от нашите оператори за обслужване на клиенти.

Свържете се с нас

„Ако ни пишете ще отговорим“ – първият “пробивен” маркетинг слогън, който Мишо – софтуер инженер – предложи. Оказа се и причината, поради която Мишо вече се занимава единствено и само със софтуерно инженерство...

warning Внимание! Example Text!