Отговори за най-често срещаните въпроси от
нашите потребители.
Сървърите са разположени в дата центъра на "Telepoint", в град София, България.
След достигане до страницата на продукта на хостинг услугата, която желаете да поръчате и конфигурирате, натиснете бутона "Поръчайте сега", за да продължите с поръчката си.
След достигане до страницата на продукта на хостинг услугата, която желаете да поръчате и конфигурирате, натиснете бутона "Поръчайте сега", за да продължите с поръчката си.
Да, предоставяме техническа поддръжка и нашите ИТ експерти са на разположение 24 часа в денонощието,7 дни в седмицата, чрез чат, електронна поща и "тикет" система.
Гаранцията за това е 99%. Подробностите относно гаранцията за "ъптайм", могат да бъдат намерени в нашите Правила и Условия.
Предлагаме 24-часова гаранция за връщане на парите, при условие че услугата, която трябва да бъде върната, не е използвана, злоупотребено с нея или не е налице нарушение на Общите условия.
Да, нашият екип е готов да предостави подкрепа на български език.
Да, стандартната миграция е включена. За специални заявки, моля, обсъдете с нашия екип за поддръжка!
Не, настройката на сървъра е безплатна.
В зависимост от сложността, отнема от 20 минути до 24 часа. Персонализираните поръчки, които в момента не са изброени, може да отнемат повече време. Моля, не се колебайте да обсъдите този въпрос с един от нашите оператори за обслужване на клиенти.
„Ако ни пишете ще отговорим“ – първият “пробивен” маркетинг слогън, който Мишо – софтуер инженер – предложи. Оказа се и причината, поради която Мишо вече се занимава единствено и само със софтуерно инженерство...