Често задавани
въпроси

Отговори за най-често срещаните въпроси от
нашите потребители.

01

Къде са разположени физически вашите сървъри?

Сървърите са разположени в наш датацентър в София, България.

02

Как мога да поръчам нает сървър?

След достигане до страницата на "Наети сървъри", изберете сървъра, който желаете да поръчате и конфигурирате, натиснете бутона "Поръчайте сега", за да продължите с поръчката си!

03

Как мога да поръчам виртуален частен сървър(VPS)?

След достигане до страницата на "VPS Виртуални сървъри", изберете опцията, който желаете да поръчате и натиснете бутона "Поръчайте сега", за да продължите с поръчката си!

01

Предоставяте ли 24-часова поддръжка за клиенти?

Да, предоставяме техническа поддръжка чрез нашата тикет система на сайта.

02

Имам ли гаранция за постоянна работа на сървъра "ъптайм"?

Ние гарантираме 99,9% ъптайм на сървърите.

03

Каква е политиката за връщане?

Предлагаме 24-часова гаранция за връщане на парите, при условие че услугата, която трябва да бъде върната, не е използвана, злоупотребено с нея или не е налице нарушение на Общите условия.

04

Предоставяте ли поддръжка на други езици освен английски?

Да, нашият екип е готов да предостави подкрепа на български език.

01

Ако поръчам сървър от вас, ще ми помогнете ли да прехвърля моя уебсайт?

Стандартната миграция не е включена в цената на услугата. Ние бихме могли да съдействаме с миграцията, срещу сума по договаряне, в зависимост от това колко време и усилия би ни коствала миграцията. Повече информация бихте могли да получите от съпорта.

02

Има ли такса за настройване на нает сървър?

Инсталацията на операционната система, адоните и хардуерната подготовка на сървъра са безплатни. Всякакви допълнителни инсталации и настройки по желание на клиента се извършват на цени по договаряне между доставчика и клиента.

03

Колко време отнема създаването на нает сървър?

В зависимост от сложността, отнема от 20 минути до 24 часа. Персонализираните поръчки, които в момента не са изброени, може да отнемат повече време. Моля, не се колебайте да обсъдите този въпрос с един от нашите оператори за обслужване на клиенти!

Свържете се с нас

„Ако ни пишете ще отговорим“ – първият “пробивен” маркетинг слогън, който Мишо – софтуер инженер – предложи. Оказа се и причината, поради която Мишо вече се занимава единствено и само със софтуерно инженерство...

warning Внимание! Example Text!
Този уебсайт използва бисквитки

Използваме бисквитки, за да подобрим потребителското изживяване.

Тези бисквитки са необходими за основната функционалност на уебсайта.

Използват се за предоставяне на реклами, които са по-подходящи за вас.

Затвори
Настройки